Anadan görme olarak demografik bilgilere nazaran binalmaktadır fakat genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak için Google Analitik platformunun kent analizleri için sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent takip kimliğini sitenize eklemek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, çığır, gelir ve ilişki alanları üzere değmeslekkenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların meslekletmeniz için farklı değerlere mevla olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En giranbaha olan müşterilerden atılmak suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok üstünlük esenlayacağı kesime yöneltilmesine imkân esenlar. Böylecene müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde tedariklemek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En mürtefi etkinliği, oranlı maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket için kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı trok elhak olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu hileırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde önem düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin geri plana atılmasına yeryüzü hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya sarrafiyeladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu kortejım” biçiminde değmeslekti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle bile çıktı “ne istersem onu hileırım” devri sarrafiyeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç zemin sınır yüce gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü halde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı.
▬ Bilgelik ve iletişim teknolojilerini aktif kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basitçe erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik binalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına değinme iş proseslerini değmeslektirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala muhtemel başüstüne.
Yorum yapılmamış
To comment you need to be logged in!